訪客留言 (18)
Lsabella6162 於 2010-04-05 12:24 AM 發表:
唔留打邊個
Lsabella6162 於 2010-04-05 12:24 AM 發表:
得我一個留cm><
Lsabella6162 於 2010-04-05 12:23 AM 發表:
我留cm就快留到手軟la><
Lsabella6162 於 2010-04-05 12:22 AM 發表:
冇人比cm><
Lsabella6162 於 2010-04-05 12:22 AM 發表:
cmcmcmcmcm^^
個qz福相真係好靚
Lsabella6162 於 2010-04-05 12:21 AM 發表:
y唔留?
Lsabella6162 於 2010-04-05 12:21 AM 發表:
cm~
留多d cm
Bee1231 於 2010-03-26 10:06 PM 發表:
 
你好,,路過!!順便宣傳一下!
Matsuo Miwa
http://blog.qooza.hk/Matsuo
一個為女生們而設既網頁!!
裡面既野你都會岩或者系中意用..
化妝,,護膚,,日韓台衫,,香水都應有盡有
仲有diy脫墨,,除毛
怕羞既你都可以自己系屋企搞掂
全部野都系包平郵..
5洗出街都可以寄到黎俾你
聯絡方法::msn&email::
[email protected]
 
話系Bee介紹既話,,買滿$100,,
仲有魔豆/眼線筆/眼膜/炭之面膜送牙!
[ 返回 icekiship 的個人主頁 ]