訪客留言 (915)
|
|
SaNdYyY 於 2009-07-16 11:11 PM 發表:
C0Mm3nT''
|
|
SaNdYyY 於 2009-07-16 11:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
SaNdYyY 於 2009-07-16 10:51 PM 發表:
I'm sorry...
我冇煩過呢d野喔
我係有用
不過唔會好似其他女仔整
咁多係塊面渡架
因為個人靚就靚唔靚就唔靚
唔靚既話茶幾多都冇用
|
|
SaNdYyY 於 2009-07-16 10:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
SaNdYyY 於 2009-07-16 10:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
SaNdYyY 於 2009-07-16 10:23 PM 發表:
多謝唷
|
|
SaNdYyY 於 2009-07-16 08:00 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
SaNdYyY 於 2009-07-16 07:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
lam791208 於 2009-07-16 02:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
lam791208 於 2009-07-16 02:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 icetear 的個人主頁 ]