訪客留言 (51)
|
|
BaBill_yU_xD 於 2009-06-30 07:22 PM 發表:
‵pasSby ; ]
|
|
andy208 於 2009-06-25 08:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
yau_yau_bb 於 2009-06-20 12:02 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
mrfat 於 2009-06-12 01:29 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
cwainam 於 2009-06-09 08:33 PM 發表:
`cm;)
` 醉好就回;)
|
|
KiKiL0Ve 於 2009-05-28 12:13 AM 發表:
comment 4 u
要回伽! |
|
YingYing22 於 2009-05-17 09:54 PM 發表:
★COMMENT★ |
|
BadGril93925 於 2009-05-17 12:04 AM 發表:
先生/小姐您好 ;) 端午節快樂;)
我係♥ y0 Forum™歪靈論壇嘅壇主` 好高興系咁多人之中有緣留低呢個留言予閣下` 目的係向您推介我地嘅論壇, 希望你會加入` =) 歪靈論壇的歷史: 由兩位壇主創辦, 前身為臭豆腐論壇(免費論壇)` 於2008年8年31日成立` 歷時約八個月`/\/\ 會員約2500人、主題約6千個、帖子約15萬個` 區域約10個、版塊約90個、管理層約20人` 稍微作介紹: 本壇沒有特定主題, 是一個多元化的論壇` XD 重點推介嘅係好多人都話歪靈人好Nice嫁` 只要你唔會放棄歪靈, 來歪靈識朋友就最岩喇` 其實本壇版主不足, 想做版主嘅不妨來一試`^^ 最後` 希望您會成為我地嘅一份子` 本壇歡迎您` 版面清潔`輕鬆快樂` http://krc.imp-e.com 呢個開心Family` 個個都咁Friendly`/\/\ 就算唔上來住都加我地入您嘅我的最愛啦` 見悶果陣咪上下來同大家傾計囉` haha. |
|
ting_0521 於 2009-05-10 11:40 AM 發表:
@___@ 我識你架 ?
可吾可以話我知 你係邊個 ?? |
|
rain32121 於 2009-04-27 11:07 AM 發表:
<0mMeN7〝
|
[ 發表留言 ]