訪客留言 (51)
BaBill_yU_xD 於 2009-06-30 07:22 PM 發表:
 
 
‵pasSby ;  ]
andy208 於 2009-06-25 08:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
yau_yau_bb 於 2009-06-20 12:02 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
mrfat 於 2009-06-12 01:29 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
cwainam 於 2009-06-09 08:33 PM 發表:
 `cm;)
` 醉好就回;)
KiKiL0Ve 於 2009-05-28 12:13 AM 發表:
 
 comment 4 u
要回伽!
YingYing22 於 2009-05-17 09:54 PM 發表:
COMMENT
BadGril93925 於 2009-05-17 12:04 AM 發表:
先生/小姐您好 ;) 端午節快樂;)
我係♥   y0 Forum™歪靈論壇嘅壇主`
好高興系咁多人之中有緣留低呢個留言予閣下`
目的係向您推介我地嘅論壇, 希望你會加入` =)

歪靈論壇的歷史:
由兩位壇主創辦, 前身為臭豆腐論壇(免費論壇)`
於2008年8年31日成立` 歷時約八個月`/\/\
會員約2500人、主題約6千個、帖子約15萬個`
區域約10個、版塊約90個、管理層約20人`

稍微作介紹:
本壇沒有特定主題, 是一個多元化的論壇` XD
重點推介嘅係好多人都話歪靈人好Nice嫁`
只要你唔會放棄歪靈, 來歪靈識朋友就最岩喇`
其實本壇版主不足, 想做版主嘅不妨來一試`^^

最後` 希望您會成為我地嘅一份子` 本壇歡迎您`
版面清潔`輕鬆快樂` http://krc.imp-e.com
呢個開心Family` 個個都咁Friendly`/\/\

就算唔上來住都加我地入您嘅我的最愛啦`
見悶果陣咪上下來同大家傾計囉` haha.
ting_0521 於 2009-05-10 11:40 AM 發表:
@___@
 我識你架 ?
可吾可以話我知
你係邊個 ??
rain32121 於 2009-04-27 11:07 AM 發表:
 <0mMeN7〝
[ 返回 imlockbaby 的個人主頁 ]