訪客留言 (570)
kikiyoyococo 於 2009-08-04 01:35 PM 發表:
`HaPpY;) br!ThDaY"]
R12U 於 2009-08-04 01:22 PM 發表:
Happy brItHdaY.....>w<
kathaline 於 2009-08-04 01:01 PM 發表:
happy   birthday
ChaoTongTong 於 2009-08-04 12:56 PM 發表:
生日快樂!!
onlylovey520 於 2009-08-04 12:35 PM 發表:
★`HappY brithDAy……
 
ah_HEiv 於 2009-08-04 12:29 PM 發表:
- Hey .♥coM23nt`
生日快樂`
babiee 於 2009-08-04 12:23 PM 發表:
 HapI b-day!!
comm3n+,,
aroma 於 2009-08-04 12:21 PM 發表:
happy birthday 
z0e_1210 於 2009-08-04 12:13 PM 發表:
合皮不呼地:]
下1個大眼娃娃就係你!!
韓國geo ;
水凝,,天使,,蜜糖,,3色,,fresh,,淚眼,,大眼黑con
                                                         只售70蚊1副
日本空運抵港 ;
seeshell,,peach,,Pure,,Adult   
                                只售160蚊1副
有左佢地,,朦珠眼都變龍眼喇*v*
出面市價高達200幾蚊,,仲唔入泥睇下?*v*
另 sell
converse ,, 手繩 ,,
本人親手做的布蝴蝶結像巾 [加左圖喇]
有興趣者可入本 blog 進行選購,,
或直接add ; [email protected]
興趣不大者,,睇下也無妨噢:]
KAISIUYAN 於 2009-08-04 12:01 PM 發表:
 HAPPY B-day^^
[ 返回 is230886 的個人主頁 ]