訪客留言 (14)
tingbeauty 於 2010-08-20 09:35 AM 發表:
冇對靚c0n點襯得起你個靚樣?
覺得副眼鏡好重?
本店ge番學同出街c0n一應俱全
即使無度數都可以增添眼睛ge美感
快D o黎買番對啦:)
P.S. 唔買都留個cm plz ><”
P.S.: E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒~
mcken1 於 2010-08-04 10:04 AM 發表:
COMMENT
wing_0 於 2010-08-01 06:41 PM 發表:
comment
sun357 於 2010-07-31 01:17 AM 發表:
comment
[ 返回 ivy110crazy 的個人主頁 ]