訪客留言 (116)
kelvin960628 於 2010-01-17 02:27 PM 發表:
大姐姐你要讓人架
kelvin960628 於 2010-01-17 02:23 PM 發表:
你太差
kelvin960628 於 2010-01-17 02:04 PM 發表:
55
 
kelvin960628 於 2010-01-17 01:48 PM 發表:
係我大過伱
kelvin960628 於 2010-01-17 01:42 PM 發表:
-0-""
kelvin960628 於 2010-01-17 01:38 PM 發表:
好..我甘好人..我讓你
 
 
   GIVE YOU COMMENT~ ;>
kelvin960628 於 2010-01-17 01:30 PM 發表:
吾好..哈哈
kelvin960628 於 2010-01-17 01:26 PM 發表:
因為我勁=]
kelvin960628 於 2010-01-17 01:21 PM 發表:
冇我??你+我
kelvin960628 於 2010-01-17 01:17 PM 發表:
等佢+你
[ 返回 jadexin 的個人主頁 ]