訪客留言 (88)
kaylovelove 於 2009-01-23 08:47 PM 發表:
 嘻....xD
janet20133 於 2009-01-23 06:56 PM 發表:
 殊,,,,=_=
唔好咁大隻字講出黎-口-'
kaylovelove 於 2009-01-23 11:52 AM 發表:
 CM'''''''''大波雯
kaylovelove 於 2009-01-23 11:44 AM 發表:
 大波咩叫開公猪牙''悟系關公咩''
janet20133 於 2009-01-22 08:01 PM 發表:
 不要因他不要就此放棄,,,加油丫
janet20133 於 2009-01-22 08:00 PM 發表:
 多謝開公豬-口-我又去左啦=]
kaylovelove 於 2009-01-22 11:02 AM 發表:
DIE''
      好慘丫''
            好痛丫''
失敗左拉我''
niki1994 於 2009-01-20 10:28 PM 發表:
thx啦~比個CM你...
niki1994 於 2009-01-20 06:24 PM 發表:
再去啦~
我好like  cm嫁"xd:)
janet20133 於 2009-01-19 10:23 PM 發表:
去左啦-[]-'
[ 返回 janet20133 的個人主頁 ]