訪客留言 (617)
janie5 於 2009-04-01 10:29 AM 發表:
多謝支持''
石晒你地既c-m bo~''
啜''
yiyijanice 於 2009-03-30 05:12 PM 發表:
cOMmenT For uu~~~!!^0^
janie5 於 2009-03-28 03:05 PM 發表:
 哦~
有人心痛呀...?!
見你係我個FD姐...
笫二個既話
我唔會對佢咁人慈家~
仲唔多謝本小姐...
 
hehe''
講笑姐,...
 
我都唔想叫佢做低b仔家...
鬼叫佢叫我做8婆呀'''
哼哼哼'''
jessica130 於 2009-03-28 12:13 AM 發表:
唔好叫人低b仔喇!!
好hurt人ga!!
siutingxd 於 2009-03-27 12:51 PM 發表:
`           c0mm3nT '
janie5 於 2009-03-26 01:16 PM 發表:
傻堅堅呢個名几時又彈反出來家''
= =''
karmen107 於 2009-03-25 11:53 AM 發表:
 bobo堅""
-         cm for you~!!!"
jessica130 於 2009-03-25 10:29 AM 發表:
傻堅堅!!
送cm俾你~~
mok515300 於 2009-03-25 12:10 AM 發表:
多謝你cm^^ 回番__cm~''
cultcat 於 2009-03-19 08:54 PM 發表:
`cm 4 you
[ 返回 janie5 的個人主頁 ]