訪客留言 (52)
kahappy36 於 2011-01-09 09:31 PM 發表:
♥♥♥c0mmEnT )♥♥♥
Travis21 於 2011-01-07 07:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
krisanawong 於 2011-01-05 02:17 PM 發表:
CM :):)
 
Travis21 於 2011-01-02 06:04 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
tonylowu 於 2010-12-28 10:11 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
tonylowu 於 2010-12-26 06:42 PM 發表:
hi   有msn?
Maggiemeiki 於 2010-12-25 12:55 AM 發表:
c0m;)
midas_eshop3 於 2010-12-23 05:03 PM 發表:
唔好意思阻阻你
我地係夜貓貓論壇
依聖誕一齊黎做個朋友丫
www.midas-eshop.com

我地等緊你嫁
唔該,,唔該...

PS:依個CM只用作宣傳,,不便之處敬請原諒^^
Annettenette 於 2010-12-11 07:31 PM 發表:
一見到妳張相我以為:咦?妳學kelly fung牙?!
睇真啲...似michelle cheng喎=.=
petrelli 於 2010-12-08 06:13 PM 發表:
CM~
[ 返回 jasie52b 的個人主頁 ]