訪客留言 (492)
lemontea828 於 2009-06-24 02:11 PM 發表:
CoMmENt"""
      世人甘願在此留
         但我只想在停留
            不留CM也不愁
               完全因為你個頭...
                         by:漢生.. 
tong970403 於 2009-06-24 01:59 PM 發表:
靚仔阿哥.
comment ^^
lemontea828 於 2009-06-24 12:47 PM 發表:
 CoMmENt"""~
       ,不留cm只可留,
           cm在此更長久,
              但願細水可長流....
           作得好嗎xdd?
                           by:漢生..!!!
ahbabyv3v 於 2009-06-23 07:39 PM 發表:
cm*
ahbabyv3v 於 2009-06-23 02:29 PM 發表:
CM*
elvavava 於 2009-06-23 12:26 PM 發表:
`c0mment=]
sherman0831 於 2009-06-23 10:19 AM 發表:
比個 comment 您 !
Ryan917 於 2009-06-22 11:46 PM 發表:
 
Comment
Comment
Comment
要回咖!!!
sally_So 於 2009-06-22 09:54 PM 發表:
comment =] 
ABC19891224 於 2009-06-22 03:54 PM 發表:
□CoMMEnTs
[ 返回 jay999007 的個人主頁 ]