訪客留言 (415)
|
|
R12U 於 2009-04-04 12:16 PM 發表:
BABY我黎啦.~!^^
|
|
L0VE_U520 於 2009-04-02 09:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
L0VE_U520 於 2009-04-01 09:08 PM 發表:
果支筆系何XX借俾我既,我都冇拿你支筆
|
|
L0VE_U520 於 2009-04-01 08:58 PM 發表:
果支筆系何XX俾我架,我都冇 拿你既
|
|
L1KE 於 2009-04-01 08:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
L0VE_U520 於 2009-04-01 08:34 PM 發表:
俾果cmcm 你
cm cm
|
|
L0VE_U520 於 2009-04-01 08:32 PM 發表:
我都覺呀,郭XX真系超無聊
|
|
R12U 於 2009-04-01 08:26 PM 發表:
唉唉~郭XX我覺得你好無聊
|
|
L1KE 於 2009-03-31 07:58 PM 發表:
cm cm 好憎你吖!
|
|
R12U 於 2009-03-31 09:00 AM 發表:
cmcm.
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 jj3721 的個人主頁 ]