訪客留言 (270)
wilsonming 於 2009-03-12 05:36 PM 發表:
 HI..我係大埔讀書....物無見過你GE...靚女離我太遠了....可以和你做個FD嗎...如果可以請加我MSN  [email protected]
li64808920 於 2009-03-11 02:21 PM 發表:
 路過cm
jackson1994 於 2009-03-10 10:54 PM 發表:
coMMent~路過:]
billy028 於 2009-03-08 11:51 PM 發表:
你好靚靚[=
 
可吾可以比你MSN我呀..
因為成日都我ON你OFF..想同你傾下計都吾得`
A285689247 於 2009-03-08 03:19 AM 發表:
晕啊............
spongyciby 於 2009-03-07 11:01 PM 發表:
路過
CMCM(=
silu 於 2009-03-07 06:43 PM 發表:
 c0mmEnt;
re cm k?!;`*___*
cylnel0ve 於 2009-03-07 05:36 PM 發表:
cmcm``
R__ 於 2009-03-06 05:35 PM 發表:
:)
siu_man_1992 於 2009-03-02 06:10 AM 發表:
哈佬''
  做朋友"?
[ 返回 joeybb77 的個人主頁 ]