訪客留言 (274)
mikilam520 於 2010-04-09 10:43 PM 發表:
CoMmEnT
CoMmEnT
CoMmEnT
CoMmEnT
CoMmEnT
要回架=]
wendyyy9710 於 2010-04-09 10:13 PM 發表:
我愛既傻囝雪兒babii`xppp!
wendyyy9710 於 2010-04-09 09:50 PM 發表:
 我梗係知你吾會呃我拉xppp!
ahtong 於 2010-04-09 09:32 PM 發表:
 re-CM:)
thzthzthz
wendyyy9710 於 2010-04-09 09:05 PM 發表:
 嗯嗯.我都知雪兒你吾會呃我咖;>!
wendyyy9710 於 2010-04-09 09:05 PM 發表:
嗯嗯.我都知雪兒吾會呃我咖;>!
 
wendyyy9710 於 2010-04-09 08:50 PM 發表:
真的嗎雪兒babiiv3v?.
jojo999838 於 2010-04-09 07:46 PM 發表:
e+做乜野電視a0a
都味做女王t3t
wendyyy9710 於 2010-04-09 07:22 PM 發表:
岩岩死左出去睇電視;p!
而家陪梗你傾計計ma雪兒;>
ilovesnsd 於 2010-04-09 07:19 PM 發表:
你e+做乜a3a
[ 返回 jojo999838 的個人主頁 ]