訪客留言 (49)
f10f9 於 2009-06-25 04:11 PM 發表:
你食la!!!
 
 
佢係我個朋友
 
話人係5a10
 
我話你想溝仔至真!!!
joker00 於 2009-06-25 03:02 PM 發表:
蘇皮蛋撻你+左我LA???MSN     
joker00 於 2009-06-25 02:58 PM 發表:
你地講咩???
christy_wing 於 2009-06-25 02:35 PM 發表:
 佢係5a10呀
harry98530 於 2009-06-25 02:21 PM 發表:
你係唔係讀于良發我係,我讀5A班你呢
joker00 於 2009-06-25 10:49 AM 發表:
蘇皮蛋撻你come過ge話 你+我做msn            個係  [email protected] 記住ar
harry98530 於 2009-06-25 08:54 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
harry98530 於 2009-06-25 08:51 AM 發表:
你係邊個啊
f10f9 於 2009-06-24 09:44 PM 發表:
你係唔係真係咩問題都答到?
[ 返回 joker00 的個人主頁 ]