訪客留言 (49)
|
|
f10f9 於 2009-06-25 04:11 PM 發表:
你食la!!!
christy_wing
佢係我個朋友
話人係5a10
我話你想溝仔至真!!!
|
|
joker00 於 2009-06-25 03:02 PM 發表:
蘇皮蛋撻你+左我LA???MSN
|
|
joker00 於 2009-06-25 02:58 PM 發表:
你地講咩???
|
|
christy_wing 於 2009-06-25 02:35 PM 發表:
佢係5a10呀
|
|
harry98530 於 2009-06-25 02:21 PM 發表:
你係唔係讀于良發我係,我讀5A班你呢
|
|
joker00 於 2009-06-25 10:49 AM 發表:
蘇皮蛋撻你come過ge話 你+我做msn 個係 [email protected] 記住ar
|
|
harry98530 於 2009-06-25 08:54 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
harry98530 於 2009-06-25 08:51 AM 發表:
你係邊個啊
|
|
f10f9 於 2009-06-24 09:44 PM 發表:
你係唔係真係咩問題都答到?
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 joker00 的個人主頁 ]