訪客留言 (109)
winnie_pui 於 2008-03-22 06:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
karenyi1234 於 2008-03-22 10:13 AM 發表:
cOMMenT呀....
多D去我B10g啦~
karenyi1234 於 2008-03-21 12:25 PM 發表:
路過...
cm*
karenyi1234 於 2008-03-21 12:20 PM 發表:
路過...
cm*
myage 於 2008-03-08 07:31 PM 發表:
您好吶~~
(講咩好呢...)
我得閒會上黎在下嫁吶~~
qq1996615301 於 2008-03-08 02:54 PM 發表:
你好牙.,..>
係個朋友話你喱到好令..
我咪入黎睇下囉..
又真係好令波..
我+左你做好友..
唔介意嫁,可////////????
real36 於 2008-02-29 10:49 PM 發表:
hi littlt girl
Nni 於 2008-02-24 03:59 PM 發表:
 cm u :)
 thz you cm ......
bocogiyo 於 2008-02-16 08:37 PM 發表:
我都比番個cm你^.^
 
[ 返回 josphine20 的個人主頁 ]