訪客留言 (109)
|
|
winnie_pui 於 2008-03-22 06:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
karenyi1234 於 2008-03-22 10:13 AM 發表:
cOMMenT呀....
多D去我B10g啦~ |
|
karenyi1234 於 2008-03-21 12:25 PM 發表:
路過... cm* |
|
karenyi1234 於 2008-03-21 12:20 PM 發表:
路過... cm* |
|
myage 於 2008-03-08 07:31 PM 發表:
您好吶~~
(講咩好呢...) 我得閒會上黎在下嫁吶~~ |
|
qq1996615301 於 2008-03-08 02:54 PM 發表:
你好牙.,..>
係個朋友話你喱到好令.. 我咪入黎睇下囉.. 又真係好令波.. 我+左你做好友.. 唔介意嫁,可////////???? |
|
real36 於 2008-02-29 10:49 PM 發表:
hi littlt girl
|
|
Nni 於 2008-02-24 03:59 PM 發表:
cm u :)
thz you cm ......
|
|
bocogiyo 於 2008-02-16 08:37 PM 發表:
我都比番個cm你^.^
|
[ 發表留言 ]