訪客留言 (5446)
ruby986 於 2010-03-12 08:41 PM 發表:
 
我漫畫出售哇   價錢好平架炸  你出街買1本最平刀要20蚊本啦  但我最貴刀系賣15蚊  最平就7蚊本  系咪好抵吖  快d add我msn啦   我msn系:[email protected]   我=緊你架    交收地點再講   時間盡就你     p.s add左我既同我講話想買漫畫     我D幾乎全部刀系少女漫畫黎....男仔我5知你中5中意睇,不過你可以+左我先,我再話比你知有咩書xd
  
  
              我仲有熊仔喔..頸到大比甘大只到系¥60炸,系咪好抵吖,快D add我啦...有細只架
maggieche 於 2010-03-12 07:31 PM 發表:
c0mm2nt
Kuan1234 於 2010-03-12 06:30 PM 發表:
 
c0mment
Baby_Baby_ 於 2010-03-12 06:00 PM 發表:
 CoMM3nT;]
winkiecheang 於 2010-03-12 04:29 AM 發表:
Cmcm;
EmILyChIn_08 於 2010-03-11 10:13 PM 發表:
 comm3nT`
要回架`a0a
pk003 於 2010-03-11 10:06 PM 發表:
c0mM3nT=]
faiman3 於 2010-03-11 06:19 PM 發表:
CoMm3nT`
 回
 
mekoandice 於 2010-03-10 10:24 PM 發表:
 靚女
 comment
L0veRu 於 2010-03-10 06:50 PM 發表:
要回架=)
[ 返回 joyce729726 的個人主頁 ]