訪客留言 (72)
W19920925 於 2009-09-03 09:03 PM 發表:
你點可以留咁少呢...
W19920925 於 2009-09-03 09:02 PM 發表:
比左咁多你...
W19920925 於 2009-09-03 09:02 PM 發表:
哈哈...最好回多d la...
W19920925 於 2009-09-03 09:01 PM 發表:
cmcm...
karson123 於 2009-09-03 07:49 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
waiman0085 於 2009-09-03 07:12 PM 發表:
 記得Cm喔~86
waiman0085 於 2009-09-02 07:08 PM 發表:
 Cm cM CM cm喔~!!
karson123 於 2009-08-31 10:11 PM 發表:
 比番隻cm先
`CommenT __+
karson123 於 2009-08-31 10:10 PM 發表:
你係????
瑜姐姐?
姓「黃」的嗎?
waiman0085 於 2009-08-30 11:10 PM 發表:
 我會係每個星期一出一條GAG ga題目..黎我Blog就會有答案嫁喇..><
[ 返回 julia925 的個人主頁 ]