訪客留言 (519)
manbaby_v0v 於 2009-07-24 02:28 PM 發表:
 路過X)
MY_LOVE_YAN 於 2009-07-23 09:20 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
yodavid1222 於 2009-07-23 01:46 PM 發表:
路過..
cm=]
MY_LOVE_YAN 於 2009-07-22 11:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
girlyoyo1996 於 2009-07-22 06:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
gh0stbbxd 於 2009-07-18 09:37 PM 發表:
 ﹡`我叫小鬼阿(:    我系叫妳自己問陳家俊;!       我無仔-o-!
ling520u 於 2009-07-18 12:33 AM 發表:
班女既qz就冇喇`
 
msn一定侑`
芣過吾俾里`
自己問佢拎`
dorothyshan 於 2009-07-18 12:26 AM 發表:
comment
 
gh0stbbxd 於 2009-07-16 11:42 PM 發表:
 ﹡`自己問啦(:   
 
 c0mment;p  
 
           送妳的;>                         By.小鬼
Man_Dy_v_ 於 2009-07-16 06:26 PM 發表:
 
  comment''
要回啊''
唔係下次唔呢..
要比多d cm我呀..
thx
[ 返回 jwak 的個人主頁 ]