訪客留言 (268)
wingbbbbbb 於 2010-02-03 01:39 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
wingbbbbbb 於 2010-02-03 01:26 AM 發表:
oh so they go back hk to revise :/..
----
umm............
琴晚有人同我講左d關於我bf ge野...雖然過左都成個月..
但係~_~好無奈
wingbbbbbb 於 2010-02-03 01:06 AM 發表:
:( one month..? thats a long time;
you meanthey all got HKCE:/? sighhh
-----
.. im so sad:<
wingbbbbbb 於 2010-02-03 12:56 AM 發表:
fair dose lol at least you hv left me a comment ahhaaha:)
oh sorry :P i will rmb that from now on LOL
----
oh noo!! hk is soooooo not boring! :L
when you going backk to AUSSSSSSSS? :):)
wingbbbbbb 於 2010-02-03 12:21 AM 發表:
i thought your in NZ lol hahaa..
anywayss how are you? :)
kayleeCheung 於 2010-02-02 07:50 PM 發表:
 pAss(!)
MAMD_1D 於 2010-02-02 07:44 PM 發表:
美男子;;
Yan_10ve520 於 2010-02-02 07:43 PM 發表:
滴x] 
    ★c0Mm2NT;;]]
    ★c0Mm2NT;;]]
    ★c0Mm2NT;;]]
    ★c0Mm2NT;;]]
    c0Mm2NT;;]]
    ★c0Mm2NT;;]]
      要回嫁!!
SIumMiNg046 於 2010-02-02 06:41 PM 發表:
THZ CM~
RE:COMMENT
dolly_I 於 2010-02-02 06:38 PM 發表:
 cM`;
[ 返回 kA_Ln 的個人主頁 ]