訪客留言 (268)
|
|
wingbbbbbb 於 2010-02-03 01:39 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
wingbbbbbb 於 2010-02-03 01:26 AM 發表:
oh so they go back hk to revise :/..
----
umm............
琴晚有人同我講左d關於我bf ge野...雖然過左都成個月..
但係~_~好無奈
|
|
wingbbbbbb 於 2010-02-03 01:06 AM 發表:
:( one month..? thats a long time;
you meanthey all got HKCE:/? sighhh
-----
.. im so sad:<
|
|
wingbbbbbb 於 2010-02-03 12:56 AM 發表:
fair dose lol at least you hv left me a comment ahhaaha:)
oh sorry :P i will rmb that from now on LOL
----
oh noo!! hk is soooooo not boring! :L
when you going backk to AUSSSSSSSS? :):)
|
|
wingbbbbbb 於 2010-02-03 12:21 AM 發表:
i thought your in NZ lol hahaa..
anywayss how are you? :)
|
|
kayleeCheung 於 2010-02-02 07:50 PM 發表:
pAss(!)
|
|
MAMD_1D 於 2010-02-02 07:44 PM 發表:
美男子;;
|
|
Yan_10ve520 於 2010-02-02 07:43 PM 發表:
給妳滴x]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
★c0Mm2NT;;]]
要回嫁!! |
|
SIumMiNg046 於 2010-02-02 06:41 PM 發表:
THZ CM~ RE:COMMENT |
|
dolly_I 於 2010-02-02 06:38 PM 發表:
cM`;
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 kA_Ln 的個人主頁 ]