訪客留言 (34)
CAIYUN 於 2009-06-25 06:11 PM 發表:
   都
      係
         讀
            將
               軍
                  澳
                     官
                        立
                          小
                            學
                               ge
ww125125 於 2009-06-12 04:06 AM 發表:
 你係邊個??
我都係讀tkogps@_@
師姐~~
jackie0601 於 2009-03-28 10:22 PM 發表:
丫琪__Blog
joyce_kwan16 於 2009-03-17 05:58 PM 發表:
 不要自閉...好嗎?!
自閉無益呀!!!出來吧~~~
藍_寶 於 2009-03-14 05:44 PM 發表:
kai子~
lam199815 於 2009-03-10 08:44 PM 發表:
 HELLO,我係讀TKOGPS Class:5A 我係sinho的best fd子,+我好嗎?
西西 於 2009-03-10 06:02 PM 發表:
做人家姐真係陰公=='''waka
KAI 於 2009-03-08 03:44 PM 發表:
霍嘉濠d女可唔可以唔好搵我- -'
你地自己搵返佢啦-0-
我咩都唔知牙/......\
倩荷 於 2009-03-06 08:03 PM 發表:
HELLO!我係霍嘉濠個fD,你係佢既家姐,是嗎?我讀TKOGPS的5A班,佢讀5B吧!是嗎?^v^你可吾可以幫我問下霍嘉濠係吾係有個gf呀?我個blog係www.blog.qooza.hk/sinho1998
                                                                                                            By倩
jackie0601 於 2009-02-15 04:56 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 kAi910 的個人主頁 ]