訪客留言 (21)
scy98123 於 2010-09-11 06:55 PM 發表:
哇,好多仄屌尒喎
 
莪又屌下先
 
c0mmEnT
makashing 於 2010-09-05 12:01 AM 發表:
前世未比人屌過呀?
CMCMCM
tszyau722 於 2010-09-04 08:40 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
long_312 於 2010-09-04 06:53 AM 發表:
楊+俊KAI撚大左.?!
同你丫哥張icon
on99
babiii3v3 於 2010-09-04 12:23 AM 發表:
哈 on9仔
比人屌多過留cm>0<
makashing 於 2010-09-03 10:24 PM 發表:
on9仔楊嘉俊~
冇面見人用呀哥相~
真係笑爆我個咀^^
waisweet 於 2010-09-03 04:27 PM 發表:
你都on9嫁...
擺個7頭相係到...
鬼+你咩...
死7頭...
babiii3v3 於 2010-09-02 08:53 PM 發表:
comment`=]
小豆- -
on9邊有人打全名嫁><''
iloveu_suki 於 2010-09-02 07:19 PM 發表:
你竟然用你丫哥張相黎呃人-口-
LAM_10293 於 2010-09-02 04:58 PM 發表:
=.---
cOmm3n'T
[ 返回 ka520chun 的個人主頁 ]