訪客留言 (220)
chengbabi 於 2009-12-29 12:02 AM 發表:
 我一定唔會凍親既^^
ianwwh 於 2009-12-28 11:19 PM 發表:
  ★`      Baby <3.            
 ★`C0mm3nt;D<3.             
H_KL 於 2009-12-27 11:11 PM 發表:
路過~~  CM 比你地小師妹啦~~~~
chengbabi 於 2009-12-27 07:04 PM 發表:
 
 comment....
yxvd3684 於 2009-12-25 03:29 PM 發表:
merry christmas ''
Lengx2 於 2009-12-25 11:21 AM 發表:
 Merry ChristmaS']
0V0
lfo358632 於 2009-12-25 06:04 AM 發表:
 
 Merry Christmas ;)`
bellalove520 於 2009-12-25 04:29 AM 發表:
 
`Merry Christmas=]
ipipeety19 於 2009-12-24 09:38 PM 發表:
 聖誕快樂~
kyle_276 於 2009-12-24 05:51 PM 發表:
 `Merry  Christmas!! 
[ 返回 ka_lai 的個人主頁 ]