訪客留言 (255)
Fanny523 於 2010-04-15 04:09 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
catherineyao 於 2010-04-13 02:55 PM 發表:
c0mm3nt ;)
babii_bad 於 2010-04-12 06:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
akiTB 於 2010-04-11 04:15 PM 發表:
 CoMm3nT`
babii_bad 於 2010-04-11 12:05 PM 發表:
 
  `___cOmmEnt;>3
要回哦<3
Fanny523 於 2010-04-10 11:11 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
yumikor1326 於 2010-04-10 09:20 PM 發表:
 
 
 喂喂喂喂.____.
 
禁去睇下丫-v-
 
戈度有星星睇架a_a
 
 
禁左未ar v_v
 
一閃一閃小星星XD
 
哈哈哈哈;p
  
咪走住.v.
  
留左cm先好走ar-v-
  
如果伱係仔冇留到cm...會......會.......
  
會.....
  
冇左條JJ架!_!
  
如果伱係女冇留到cm...會.....會.........
  
會冇人要架-v-
  
呢個就係我落ge咒語.v.
  
想破搞就要去我到留cm.___.
  
我念伱識做架la  ;p
  
★`By______________紀曉嵐''
catherineyao 於 2010-04-10 06:41 PM 發表:
c0mm3nt ;)
CICI68791917 於 2010-04-09 10:25 AM 發表:
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];
我[]N9妹 黎留CM;];];];];係咪好正呢...^_^
我都知好正正到爆屎;]
joey_lau27 於 2010-04-07 06:28 PM 發表:
CM
[ 返回 kachun0630 的個人主頁 ]