訪客留言 (2346)
Belru 於 2009-05-02 11:12 PM 發表:
 好好,,等我睇下先@@
Belru 於 2009-05-02 10:48 PM 發表:
點解ar又?@@
Belru 於 2009-05-02 10:14 PM 發表:
 得左la又@@''
Belru 於 2009-05-02 07:43 PM 發表:
i will try later ~__~ 
Belru 於 2009-05-01 10:45 PM 發表:
我都唔知點解=.=''
遲d try下=]
55,,甘又係 XDD'' 
creamwingyan 於 2009-05-01 12:19 AM 發表:
 
 c0mmEn+`
             bY:yAn;]
creamwingyan 於 2009-05-01 12:19 AM 發表:
 
 c0mmEn+`
             bY:yAn;]
creamwingyan 於 2009-05-01 12:19 AM 發表:
 
 c0mmEn+`
             bY:yAn;]
Belru 於 2009-04-30 10:32 PM 發表:
妳甘講,,我都曾經低能過=口=''
XDD'' 
Belru 於 2009-04-30 10:26 PM 發表:
仲有,,我係妳個blog到留唔到言=.='' 
[ 返回 kaiman729 的個人主頁 ]