訪客留言 (196)
zhangyuyu 於 2011-01-01 12:25 PM 發表:
♥希望KENJI DEE DEE你新年有個大大大快樂阿;$
HAPPY NEW YEAR.(k)
alexWING1997 於 2010-12-31 06:54 PM 發表:
T0;WanG.
  c0mm3nt;>
       bY.AleX"
          plz Re...
yangelababy 於 2010-12-30 10:33 AM 發表:
To:kenji
  Re翻個cm`俾你
    c0mm3n7`
       By:Yan
tamtam312 於 2010-12-29 07:41 PM 發表:
死神仙!我知你回唔起XDDDD回多我一次!
tamtam312 於 2010-12-29 01:27 PM 發表:
死人神仙快d回番我!!!如果唔係你死硬:-D.
lautszhang 於 2010-12-28 04:51 PM 發表:
COMMENT
PLZ RE
BY CHRISTINE
zihao 於 2010-12-27 08:42 PM 發表:
放下屠刀,离地成佛
RinGo_o 於 2010-12-26 01:33 AM 發表:
CM;]
YmU 於 2010-12-25 01:24 AM 發表:
cOmM2nT
kerryching 於 2010-12-24 02:43 PM 發表:
Comm3nt
MeRRy X'MaS
[ 返回 kaiwangkenji 的個人主頁 ]