訪客留言 (196)
|
tamtam312 於 2010-09-28 04:39 PM 發表:
comment:D
|
|
tamtam312 於 2010-09-28 04:39 PM 發表:
comment:D
|
|
tamtam312 於 2010-09-28 04:39 PM 發表:
comment:D
|
|
yin_820 於 2010-09-26 01:16 PM 發表:
c0m;)
要回喔;p
|
|
mangocho10 於 2010-09-18 01:35 PM 發表:
呂呂;;
見到你比佢個cm..o左勁耐`
你要明白,,我同佢係fd
佢鐘意的是凱晴姐姐,,,,
想影都係同張凱晴影姐-3-
佢唔係鐘2我;我都唔係鐘2佢;D
|
|
kathy45 於 2010-09-17 05:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
tamtam312 於 2010-09-17 04:34 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Fion0204 於 2010-09-16 08:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Fion0204 於 2010-09-16 07:26 PM 發表:
講比我聽中2邊個得吾得先..
雖然吾同校姐` 旦係都想知` 講我聽啦` cm=] |
[ 發表留言 ]
#`cOMM3nT;)pKenji哥哥;)p Re牙*...*