訪客留言 (116)
michelle705 於 2009-06-15 06:26 PM 發表:
佢依家讀[樂善堂余近卿中學]
 
1A班
 
我係佢同班同學
 
 
michelle705 於 2009-06-14 11:41 PM 發表:
當然識啦''
 
我係佢中學同學...
 
佢甘中意將人D相sd比人睇
 
又柒''
 
之前先比人嘈完
 
係佢個Blog仲有道歉信''
 
 
XJ 於 2009-06-14 02:37 PM 發表:
瘦成禁样都系一個特色黎噶
kaiwendy520 於 2009-06-13 09:38 PM 發表:
 瘦起碼好過肥..=v=
Gigi_Law 於 2009-06-13 08:56 PM 發表:
我係肥
好過你成枝賣剩蔗
瘦到禁樣
bernicecc 於 2009-06-13 05:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
Miz_fishhh 於 2009-06-13 04:17 PM 發表:
cOMMENT*
bernicecc 於 2009-06-13 04:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
sze_y0 於 2009-06-11 10:24 PM 發表:
coM3enT(3` 
keithlikc 於 2009-06-07 12:43 AM 發表:
HELLO 做個FD. 我想睇妳D 相.
比個PASSWARD 我好無
[ 返回 kaiwendy520 的個人主頁 ]