訪客留言 (66)
|
|
z0e_1210 於 2009-08-01 12:17 AM 發表:
下1個大眼娃娃就係你!!
韓國geo ;
水凝,,天使,,蜜糖,,3色,,fresh,,淚眼,,大眼黑con
只售70蚊1副
日本空運抵港 ;
seeshell,,peach,,Pure,,Adult
只售160蚊1副
有左佢地,,朦珠眼都變龍眼喇*v*
出面市價高達200幾蚊,,仲唔入泥睇下?*v*
另 sell
converse ,, 手繩 ,,
本人親手做的布蝴蝶結像巾 [加左圖喇]
有興趣者可入本 blog 進行選購,,
或直接add ; [email protected]
興趣不大者,,睇下也無妨噢:] |
|
lauratam123 於 2009-07-29 09:08 PM 發表:
成日都禁錯制去左你到
我都俾番個
cOmm3nt~俾你啦><
|
|
jnaice9672 於 2009-07-21 04:07 PM 發表:
yinG"
c0mment v3v
|
|
tiger96227 於 2009-07-20 03:35 PM 發表:
COMENT=]]]]]]]]]
|
|
winky0107 於 2009-06-16 09:34 PM 發表:
C0Mm3nT**
C0Mm3nT**
C0Mm3nT**
C0Mm3nT**
C0Mm3nT**
C0Mm3nT**
By:WINKY |
|
lauratam123 於 2009-06-11 01:37 PM 發表:
~cm~
|
|
zxclinda 於 2009-05-24 06:52 AM 發表:
"C0mM3NT>3< |
|
momoye 於 2009-05-03 11:37 AM 發表:
c0mmEnT :)
|
|
jnaice9672 於 2009-04-13 02:34 PM 發表:
路過
c0mm3nt(._.)
----------------------
復活節快樂!樂快節活復 |
|
jnaice9672 於 2009-04-11 07:58 PM 發表:
路過
c0mm3nt(._.) |
[ 發表留言 ]