訪客留言 (165)
kaii606 於 2008-04-18 02:11 PM 發表:
CoMmEnT==]
 
kaman123 於 2008-04-14 08:57 AM 發表:
re:saisaisai123
     係aH`
saisaisai123 於 2008-04-13 02:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kaman123 於 2008-04-07 09:10 AM 發表:
re: tedfrederick;
       hi;可以^_^;
       [email protected]
       喔喔;好

re:longlong;
     ths;
lOnglOng 於 2008-04-04 02:43 AM 發表:
 路過的=)..
tedfrederick 於 2008-04-03 10:39 PM 發表:
hihi~~~可以做個fd嗎!?可唔可以比你msn我呀!!!
我qooza+左你喎!!!!等你請求咋!!!ok???thx^^
kaman123 於 2008-04-03 12:04 PM 發表:
re: saisaisai123
      傻的.我才不是;
re:aspic2007
      您好;ok`
re: tommy212
      ok;  [email protected]
tommy212 於 2008-04-01 08:08 AM 發表:
可以做個fd子??
你有冇mSn也?@@
aspic2007 於 2008-04-01 01:57 AM 發表:
halo~~~要黎我個日記留言呀@@
saisaisai123 於 2008-03-30 04:39 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 kaman123 的個人主頁 ]