訪客留言 (165)
waiman1314 於 2008-03-16 11:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
wingchak33 於 2008-03-12 01:19 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kaman123 於 2008-03-10 08:17 PM 發表:
 re:saisaisai123
     比左您.
re:l_love_you
     thanks;我不靚;
l_love_you 於 2008-03-10 10:57 AM 發表:
令女`係呢到比個cm您,,
去返我呢到回牙要>3<"唔該~~
saisaisai123 於 2008-03-08 02:02 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kaman123 於 2008-03-06 08:28 PM 發表:
 re:榮;
     您日記俏俏話cm我;我比您啦;
榮 於 2008-03-05 07:04 PM 發表:
火機你用佯台!!你手電幾多!!
榮 於 2008-03-04 05:16 PM 發表:
5洗嘿^^火機
kaman123 於 2008-03-03 09:16 PM 發表:
 re:榮
     嘿:]
re:aspic2007
     多謝您呀:]
re:火機
     哈:]吾靚^_^
火機" 於 2008-03-03 05:28 PM 發表:
我同你同名呀!你好令女呀
 
[ 返回 kaman123 的個人主頁 ]