訪客留言 (75)
lovema13 於 2008-09-07 06:19 PM 發表:
系咩...=.=''
karllee2008 於 2008-09-06 09:13 PM 發表:
 不嬲都咁有良心架啦....xd
lovema13 於 2008-09-06 06:36 PM 發表:
喔..算你總有D良心@.@哈哈
karllee2008 於 2008-09-05 07:46 PM 發表:
邊係呢....我唸唔到用咩頭像咋ma
lovema13 於 2008-09-04 10:43 PM 發表:
=.='唉唷!!!做咩囉女仔頭像啊???
你條女來啊...??快D答我....
[ 返回 karllee2008 的個人主頁 ]