訪客留言 (457)
|
|
yuli82 於 2011-01-29 09:09 PM 發表:
係丫.放假啦..好開心丫. ^^
|
|
yuli82 於 2011-01-24 04:43 PM 發表:
嗯 ^^有緣人.xdd
|
|
keiming615 於 2011-01-21 08:16 PM 發表:
THx yuli:]
有緣人喲~;D
|
|
yuli82 於 2011-01-21 06:19 PM 發表:
cM;]
多謝你既留言.
嘻.我地真係好有緣丫.
|
|
yuli82 於 2011-01-15 06:35 PM 發表:
多謝你的安慰.
cm仔...
|
|
yuli82 於 2011-01-11 06:07 PM 發表:
cM;]
|
|
sandy1504986 於 2011-01-09 07:00 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
yuli82 於 2011-01-09 04:05 PM 發表:
cM;]
|
|
waiwaiyiyi 於 2011-01-08 06:14 PM 發表:
CM
|
|
yanki_babe 於 2011-01-05 06:53 PM 發表:
想對眼令d...又大又明亮? --------------------------------------------------------------- 手提.53738649可以sms~ 快d去我日誌睇下啦^^ |
[ 發表留言 ]