訪客留言 (118)
ken22557 於 2009-10-25 06:18 PM 發表:
你有咩識煮??
 
suenkaying 於 2009-10-25 06:11 PM 發表:
 可能啦~
ken22557 於 2009-10-25 06:09 PM 發表:
我覺得女仔煮野先好食
suenkaying 於 2009-10-25 06:01 PM 發表:
都可以咁諗
ken22557 於 2009-10-25 06:01 PM 發表:
明天又可以去apm買野了
ken22557 於 2009-10-25 06:00 PM 發表:
你煮野唔好味咩
suenkaying 於 2009-10-25 05:55 PM 發表:
 我煮果D都唔知食唔食得
ken22557 於 2009-10-25 05:54 PM 發表:
我煮野都有返咁上下的
suenkaying 於 2009-10-25 05:53 PM 發表:
 好慘!自己煮
suenkaying 於 2009-10-25 05:52 PM 發表:
 無野啦
[ 返回 ken22557 的個人主頁 ]