訪客留言 (554)
|
|
kenchan1996 於 2009-11-01 02:37 AM 發表:
係係係-.-
|
|
IanLOvEdoG 於 2009-11-01 02:22 AM 發表:
您個死人p街仔.. 咁耐都唔黎我個b0g,,cm;
|
|
Yoko_b 於 2009-10-31 11:40 AM 發表:
CM
|
|
kay0103 於 2009-10-31 11:36 AM 發表:
我 個 b l o g 係 唔 係 好 令 呢 ? 哈 哈
|
|
kenchan1996 於 2009-10-30 10:43 PM 發表:
我都唔想打blog-.-
|
|
lovelove502 於 2009-10-27 07:14 PM 發表:
c0m23nt
|
|
IanLOvEdoG 於 2009-10-21 02:20 PM 發表:
-口-' 唔打B0G既都;
|
|
ChaKIT 於 2009-10-16 04:35 PM 發表:
我契家姐滴細佬!CM
|
|
kenchan1996 於 2009-09-13 01:25 PM 發表:
唔好加個仔字丫- -
|
|
mikekuong 於 2009-09-12 11:18 PM 發表:
我又名比你叫啊
唔係叫白痴仔啊
commEnT
小強仔
|
[ 發表留言 ]