訪客留言 (554)
kenchan1996 於 2009-11-01 02:37 AM 發表:
 係係係-.-
IanLOvEdoG 於 2009-11-01 02:22 AM 發表:
 您個死人p街仔.. 咁耐都唔黎我個b0g,,cm;
Yoko_b 於 2009-10-31 11:40 AM 發表:
CM
kay0103 於 2009-10-31 11:36 AM 發表:
 我 個 b l o g 係 唔 係 好 令 呢 ? 哈 哈 
kenchan1996 於 2009-10-30 10:43 PM 發表:
我都唔想打blog-.-
lovelove502 於 2009-10-27 07:14 PM 發表:
c0m23nt
IanLOvEdoG 於 2009-10-21 02:20 PM 發表:
 -口-'  唔打B0G既都;
ChaKIT 於 2009-10-16 04:35 PM 發表:
我契家姐滴細佬!CM
kenchan1996 於 2009-09-13 01:25 PM 發表:
唔好加個仔字丫- -
mikekuong 於 2009-09-12 11:18 PM 發表:
 我又名比你叫啊
唔係叫白痴仔啊
commEnT
小強仔
 
[ 返回 kenchan1996 的個人主頁 ]