訪客留言 (37)
chloe0107 於 2009-04-13 11:07 PM 發表:
打日誌喇喂..
我一定會日日上黎!!
您就試下日日都吾打囉..
我一定會等到您打為止!! =]

HIHI!! =]
我上黎到訪留言呀..
系吾系好開心呢..!?
嘻嘻!!
GOOD LUCK!! =)

到訪留言.3.

By-ching.ho.yee_chloe 
chloe0107 於 2009-03-27 08:33 PM 發表:
打日誌未呀..?!
次次上到黎...
都冇野睇... =(
我日日都有上架!! =]
 
By-ching.ho.yee_chloe
chloe0107 於 2009-03-26 11:58 AM 發表:
你/妳/您好!! =]
我番黎喇!!
我打左日誌呀!!
上黎睇睇啦!! =)
 
天氣時雨時晴!!
小心身子呀!! =]
 
永遠關心你/妳/您的女孩!!
 
By-ching.ho.yee_chloe
monice_love 於 2009-03-16 07:51 PM 發表:
送個CM給你;p
PrettyWing71 於 2009-03-13 11:49 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chloe0107 於 2009-03-10 06:13 PM 發表:
Hi!! =]  =)  ^.^
By-ching.ho.yee_chloe
rango21206 於 2009-03-10 05:49 PM 發表:
CM喔!
[ 返回 kenneth1516 的個人主頁 ]