訪客留言 (47)
b1994y34 於 2010-04-07 10:23 AM 發表:
各位大蝦好!
大蝦們~如果有大蝦信主的~又近元朗的
可以跟小弟來【神召會元朗錦光堂】教會嗎?
小弟叫丫哀
想問小弟小小的資料
可加小弟msn: [email protected]
冇msn可上小弟qooza留個言:http://profile.qooza.hk/b1994y34
想知道和【神召會元朗錦光堂】相關資料可上這個網址:
http://www.kamkwongchurch.org/
siu4032 於 2010-03-31 10:56 PM 發表:
路過比個
cm
要回喔!
midas_eshop 於 2010-03-17 03:11 PM 發表:
唔該!!唔該!!
又係我地夜貓貓論壇呀
阻阻你
我地論壇搞左個壇花壇草選舉
有興趣就黎睇下丫
唔該!!
 
www.midas-eshop.com

PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼*

siu4032 於 2010-03-14 05:32 PM 發表:
※白色情人節快樂※
NINI_520 於 2010-03-02 07:32 PM 發表:
LAI文哥哥:P
comment;]
siu4032 於 2010-02-28 11:05 PM 發表:
同月同日做個朋友好?有意的話比個cm
hk3dot 於 2010-02-27 11:04 PM 發表:

hello!!

各位好,我叫freeman,係自由點論壇http://www.hk3dot.com壇主

自由點論壇係一個由大家做主導的綜合論壇

我以極誠懇態度歡迎閣下光臨本論壇成為會員

 
wing1216wing 於 2010-02-20 10:54 AM 發表:
 cm;]
RacHeLmYlOvE 於 2009-12-25 02:50 PM 發表:
 
hey`cOmmEnT*.3.`
MeRry*ChrIstMaS.x)
RacHeLmYlOvE 於 2009-12-24 01:10 PM 發表:
hey`cOmmEnT*.3.`
[ 返回 kenny1772 的個人主頁 ]