訪客留言 (46)
|
puiling_jai 於 2009-11-11 08:12 PM 發表:
哈哈`留多個comment.
|
|
tung_4ever 於 2009-11-11 01:23 AM 發表:
c0mm3nt><
|
|
kenny223 於 2009-11-10 11:19 PM 發表:
唔係呀..
我好小比女呃喎..
我信有真愛架..
|
|
tung_4ever 於 2009-11-10 09:28 AM 發表:
比女呃
|
|
tung_4ever 於 2009-11-10 09:27 AM 發表:
叫d女人收皮`
我次次拍拖呃` |
|
tung_4ever 於 2009-11-10 09:26 AM 發表:
呢個世界絕對冇真愛`
|
|
tung_4ever 於 2009-11-10 09:24 AM 發表:
祥仔
|
|
sKy805 於 2009-11-10 07:14 AM 發表:
祥少;留比你;]
|
|
marco4416 於 2009-11-09 08:59 PM 發表:
comm3nt
|
[ 發表留言 ]
你信有真愛嫁咩???