訪客留言 (34)
|
|
seraphina 於 2010-05-05 06:15 PM 發表:
冇人叫你幫佢.....
|
|
winmi_0730 於 2010-05-02 10:24 PM 發表:
感多位唔該可唔可以唔好話佢呀;
我唔係投降.係因為日日都要黎佢blog幫佢`好攰l0r;
個咩kennyI520.無論佢係咪鐘意佢本人..
比佢自己講
人地講嘅可能唔係真呢`
|
|
|
psp1998331 於 2010-05-02 09:27 AM 發表:
雖然我唔知道你係邊個,但係個個都話你肥,我寫包單佢一定唔會鍾意你lo,你個死肥婆去必瘦站都冇救ga啦...滾開啦
|
|
everything29 於 2010-05-01 06:23 PM 發表:
唉..你照下鏡睇下你自己個樣係點GA啦`易宇洋鍾意八兩金都唔鍾意你啦..肥染`
好心你聽下人講啦..去一去必廋站啦..咁又係人地都可能唔收你
|
|
psp1998331 於 2010-05-01 02:18 PM 發表:
下...我之前黎過都冇wo,你係唔係開左第2個人個qooza聽到呀?
|
|
promise12345 於 2010-04-30 09:42 PM 發表:
扮西野咁啦你 屌就屌 吊乜撚野 你琴日仲開住 今日就唔用啦? 淆西
|
|
kennyI520 於 2010-04-30 07:49 AM 發表:
我幾時有放背景歌呀吊!
|
|
promise12345 於 2010-04-29 08:44 PM 發表:
肥到西咁 仲放G.E.M做ICON 你唔知醜架? 背景歌又難聽 你大陸黎架?
|
|
seraphina 於 2010-04-27 07:04 PM 發表:
ha我諗你去必痩站用哂成副身家都未減到lor!!!
|
|
mary_752489 於 2010-04-26 01:10 PM 發表:
多謝支持.x)
|
[ 發表留言 ]