訪客留言 (162)
|
|
zhengjiada 於 2008-12-19 08:53 PM 發表:
hello,我是大陸人,亦是姚蘭軒的表哥,我叫佳達!
|
|
Maltesers 於 2008-12-14 04:24 PM 發表:
Ha ha-0-
C0mmEnt t0 u <3*
|
|
ANSON_LoVeR 於 2008-12-01 11:42 PM 發表:
大咪'
AL呀 -v-
俾個Cm您 xD=]
AL`
|
|
heidichan918 於 2008-11-26 07:32 PM 發表:
t0 大咪.
hi,
我係b班的CY' 多謝你比CM我~ CY`
|
|
PCxTinG 於 2008-11-25 06:58 PM 發表:
re 哥哥;)
哈哈-v-'
你洗唔洗咁神秘丫`
係blog度唔講得?!
驚咩丫?! xdd =]
好喇-____-"
msn add你`
kaka 0v0
PC` 妹'
|
|
chunhiukathy 於 2008-11-24 10:15 PM 發表:
c0mmenT`
|
|
PCxTinG 於 2008-11-23 08:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
siuice_1208 於 2008-11-18 09:13 PM 發表:
cm ;)
|
|
shadowberry 於 2008-11-17 01:21 PM 發表:
比番個cm'你'
|
|
PCxTinG 於 2008-11-11 08:13 PM 發表:
RE 哥哥:
咁咪要等好耐 T^T
PC`
|
[ 發表留言 ]