訪客留言 (18)
william14 於 2008-07-16 08:03 PM 發表:
good
 
kwokholok 於 2008-07-16 01:20 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
william14 於 2008-07-15 08:12 PM 發表:
Adalee_1234 於 2008-07-14 10:51 PM 發表:
 comment
kevin6c13 於 2008-07-09 05:28 PM 發表:
yo   yo
CMY_229 於 2008-07-01 10:49 AM 發表:
 COMMENT`
sbbsui 於 2008-06-18 09:14 PM 發表:
 
比仆系宜睇睇

我一直刀系度忍你
直到今日..
你D臭皮氣...
我真係頂吾順
你簡直係當自己好巴閉咁l0R,,
又跟風wo,,
吾識串又扮串咁po,,
又成日扮可憐...
薄D人同情你!
我真係覺得你呢可以做陳珊珊ge細妹..
餅印咁..
成日同D女仔講人事非,,
又話我賤
賤得過你咩
你睇下你個柒樣先拉
自己頭髮吾夠長,,
就整條邊仔..
好心你拉!
有D自知之明拉!
吾該!
雖然我肥左D,,
不過,,我刀好過你!
你有豬擔鼻,媽潤腸,龍等,象腿,,,
其他吾敢講...
講出泥嚇死街方
你真係極品中ge極品
你同除基海好襯架姐
你係咪睇到眼火爆呢?
反學打我Ar笨
我好驚驚呀~
單挑呀~
同老師講Ar~低能仔~
你夠吾夠薑Ar?
吾夠薑我比$$你買刀重可以架
幾蚊雞...
豪比你l0R..
我大把$$,,
吾爭在幾多$$既~
sbbsui 於 2008-06-02 08:11 PM 發表:
 書;'到此一遊,,-3-
[ 返回 kevin6c13 的個人主頁 ]