訪客留言 (12)
wl01459056 於 2012-02-13 05:56 PM 發表:
我都覺得好似係=_='''
wl01459056 於 2012-02-07 02:14 AM 發表:
我最近, 忙到HIHI 地,_. 唉~
咁你呢? 你最近又如何呀??
kibabiiii 於 2012-01-12 02:33 PM 發表:
cm on ur wall already
wl01459056 於 2012-01-11 11:26 PM 發表:
0-0 又見番你
kibabiiii 於 2010-12-17 09:01 AM 發表:
又寂寞0_0 SOSAD
其實我唔識用QOOZA....
wl01459056 於 2010-12-13 08:28 PM 發表:
你扮咩路人-_-
超寂寞...X'MAS呀=,=
wl01459056 於 2010-11-21 12:16 AM 發表:
=,=
wendy1029224 於 2009-07-12 04:56 PM 發表:
 路過....
c0mm3nT"
要回丫
生日快樂
CAIYUN 於 2009-07-12 04:15 PM 發表:
路過~
生日快樂
cathay_cat_3 於 2009-07-12 01:36 PM 發表:
 Happy Birthday^^
  
comment fOr u~^^
[ 返回 kibabiiii 的個人主頁 ]