訪客留言 (91)
|
|
ling_43 於 2009-01-20 10:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
ling_43 於 2009-01-20 10:00 PM 發表:
我係牛丸牙..
你得閒就打我啦...
我電話係''6287 0408''
|
|
ling_43 於 2008-12-30 08:52 PM 發表:
HappY nEw yEar !!! |
|
folovelok14 於 2008-12-07 01:51 PM 發表:
你返左黎啦?
你返左黎就打比我啦>3<
我有好多好多野想同你講牙. . . .
你仲記得我電話嗎?
希望你記得. . ..
|
|
chloelaw20 於 2008-10-14 07:48 PM 發表:
cmcm'''(
|
|
KayE_aU 於 2008-10-12 02:58 AM 發表:
C0MM3MT;)
|
|
kiki199511 於 2008-10-04 11:07 AM 發表:
係實記我得呀
|
|
kiki199511 於 2008-10-04 11:06 AM 發表:
記得.....無得頂呀...........賁記得台中以前1a我人呀.......錫錫你地....
|
|
chloelaw20 於 2008-10-03 07:13 PM 發表:
T0"""劉汶豬
我唔會唔記得你嫁
你都唔好唔記得我牙''''
得閒要call我牙
永遠愛你'''']]
bY"""婷
|
|
folovelok14 於 2008-09-30 09:22 PM 發表:
劉汶 ,
你記唔記得我牙. . . .
我係牙顆牙. . .
仲唔知就問羅白啦. . .
我好掛住你牙_=]
不如搵日出黎玩啦_=]
|
[ 發表留言 ]