訪客留言 (269)
wangwang99 於 2009-07-01 11:38 PM 發表:
 e,你呢幾日都唔寫blog ga= =?
cm~
nicolemok 於 2009-07-01 05:44 PM 發表:
  `comment!<3`
rainau01 於 2009-07-01 12:44 PM 發表:
 c0mm3n- -
你既cm我最好既支持^^
^ ^
whyloveyou 於 2009-07-01 10:47 AM 發表:
回 C0mM3nT
giko13 於 2009-07-01 01:45 AM 發表:
 hi^^我收到你既Cm啦...ThX^^...妳都幾令女架啵...嘻嘻...
kai0808 於 2009-07-01 01:38 AM 發表:
CoMm3nT!!
wangwangbaby 於 2009-07-01 01:02 AM 發表:
COMMENT
yanki_babe 於 2009-07-01 12:05 AM 發表:
想對眼令d...又大又明亮既眼晴呢?
想唔想買對又平又令既c0n呢?
 咁我呢到幫到你!
我e到既c0n係係韓國到訂返泥嫁
        保証100%真con
夠10對就cut咖拉..快d買啦
戴完對眼咁令..咩都直得啦
rainau01 於 2009-06-30 11:54 PM 發表:
 c0mm3n- -
你既cm我最好既支持^^
^ ^
rainau01 於 2009-06-30 11:53 PM 發表:
 c0mm3n- -
你既cm我最好既支持^^
^ ^
[ 返回 kim_kim 的個人主頁 ]