訪客留言 (45)
love520_yan 於 2009-12-30 11:49 AM 發表:
好似你電話5通咋...一定系我聽既-,-"
平安夜搵都搵吾到你..",唉.好悶喔!!!"
miSs yOu, 有冇掛住我先xDD?!
iammsying 於 2009-12-30 02:25 AM 發表:
CMCMv3v`
love520_yan 於 2009-12-29 12:10 PM 發表:
您電話又5通..5搵我既?!! 
系咪仲嬲緊我呀?!
 
love520_yan 於 2009-12-29 12:06 PM 發表:
GIVE u -
comMENt` 老豆.得閒搵我拉!!!
 
yeelove_u 於 2009-12-28 02:15 AM 發表:
老豆`-*'C0mMeNt'*-丫xd`
你次次都話還個m記比我都無t^t
我會盡量開心返d嫁啦-3-
[ 返回 kinGv3v 的個人主頁 ]