訪客留言 (47)
|
|
chin812 於 2009-06-17 05:56 PM 發表:
日日都吾打blog 開黎把屁呀
|
|
love_niki_28 於 2009-06-09 04:02 PM 發表:
留個cm比你啦...
峰哥...
CoMMenT=]
|
|
love_niki_28 於 2009-06-03 01:51 PM 發表:
你要睇下我個blog先得架...
又唔睇...
你想點樣呀...
加左你做好友又唔上線回cm...
算點先???
先生...
|
|
love_niki_28 於 2009-06-02 04:03 PM 發表:
做乜唔上blog既...
你搵日上你個blog啦...
先生...
|
|
chin812 於 2009-06-01 09:27 PM 發表:
CoMmEnT
|
|
love_niki_28 於 2009-06-01 04:03 PM 發表:
記得回cm呀...
ok???
|
|
love_niki_28 於 2009-06-01 04:03 PM 發表:
CoMMenT=] |
[ 發表留言 ]