訪客留言 (47)
chin812 於 2009-06-17 05:56 PM 發表:
 日日都吾打blog  開黎把屁呀
love_niki_28 於 2009-06-09 04:02 PM 發表:
留個cm比你啦...
 
峰哥...
CoMMenT=]
love_niki_28 於 2009-06-03 01:51 PM 發表:
你要睇下我個blog先得架...
 
 
又唔睇...
 
 
你想點樣呀...
 
 
加左你做好友又唔上線回cm...
 
 
算點先???
 
 
先生... 
love_niki_28 於 2009-06-02 04:03 PM 發表:
做乜唔上blog既...
 
你搵日上你個blog啦...
 
先生...
chin812 於 2009-06-01 09:27 PM 發表:
 CoMmEnT
love_niki_28 於 2009-06-01 04:03 PM 發表:
記得回cm呀...
 
ok???
love_niki_28 於 2009-06-01 04:03 PM 發表:
CoMMenT=]
[ 返回 king007best 的個人主頁 ]