訪客留言 (969)
R12U 於 2009-04-16 02:26 PM 發表:
CM喔.
kwan_713 於 2009-04-16 02:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kwan_713 於 2009-04-16 02:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
R12U 於 2009-04-16 02:01 PM 發表:
原來如此.^^(其實我都唔知信唔信好)
kwan_713 於 2009-04-16 01:56 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
R12U 於 2009-04-16 01:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
R12U 於 2009-04-16 01:40 PM 發表:
哈哈.咁講自己?.~
R12U 於 2009-04-16 01:30 PM 發表:
哈哈你咁好人.
講我都唔會點喇~^^
R12U 於 2009-04-16 01:28 PM 發表:
成日比人話囖.
我好唔鍾意人地話我瘦架~^^
R12U 於 2009-04-16 01:14 PM 發表:
55.我其中一個.
[ 返回 king212 的個人主頁 ]