訪客留言 (969)
kwan_713 於 2009-04-11 11:14 PM 發表:
人地話我又傻又笨又癲...
米諗到個名叫小瘋囉...做咩WO....
a09240717 於 2009-04-11 11:13 PM 發表:
哈  揾日拉  ;)
kwan_713 於 2009-04-11 11:11 PM 發表:
咁講咩意思....?
BaBE_1230 於 2009-04-11 11:02 PM 發表:
c0mm3nt;)
kwan_713 於 2009-04-11 10:57 PM 發表:
c0mm3nt`' 
5洗^^
shan00shan 於 2009-04-11 09:17 PM 發表:
c0mment!3!
我泥喇''
開心冇?_?
哈哈`
要回咖xdd`
下次再留拉.3.
閉^v^
a09240717 於 2009-04-11 09:13 PM 發表:
哈.__,  又係你要比我打
kwan_713 於 2009-04-11 09:11 PM 發表:
回你的@@
c0mm3nt.`
a09240717 於 2009-04-11 08:24 PM 發表:
COMMENt  ;)
 
.__.揾日打下 x)
StuPidHeIjai 於 2009-04-11 07:51 PM 發表:
有咩可以玩"
[ 返回 king212 的個人主頁 ]