訪客留言 (482)
JJ_SWEET 於 2009-08-31 05:16 PM 發表:
之前1D讀英文系咪入精英班?
JJ_SWEET 於 2009-08-31 05:14 PM 發表:
 
king_0816 於 2009-08-31 03:37 PM 發表:
啊   你點知?
JJ_SWEET 於 2009-08-31 01:49 PM 發表:
其实你系咪2D架!?
GIRL_LOVEYOU 於 2009-08-31 06:53 AM 發表:
CoMmEnT
king_0816 於 2009-08-30 11:16 PM 發表:
哈   唔知呢@@......
ffdd 於 2009-08-30 06:23 PM 發表:
 king哥`
你剪左頭髮啊?`
好型喔
令仔左-0-
xixi123 於 2009-08-30 05:58 PM 發表:
comment;]
Love___Tung 於 2009-08-30 05:14 PM 發表:
comment;)
l0vebabyk 於 2009-08-29 09:38 PM 發表:
 c0mm3nt;)
[ 返回 king_0816 的個人主頁 ]