訪客留言 (38)
shan_bb 於 2008-06-22 02:51 PM 發表:
 ♥c0mment::^_^`
shan_bb 於 2008-06-16 10:59 PM 發表:
  CM=]  CM=]
lovely0505 於 2008-06-16 08:37 PM 發表:
 比個CM你牙!
shan_bb 於 2008-06-12 09:13 PM 發表:
 cm仔比梨,,2後我同佢d野吾會話比梨知咖喇.  哈哈;`︿︿*
arching8321 於 2008-04-04 11:29 AM 發表:
 整個大大既CM比你` 
benpang123 於 2008-03-24 08:36 PM 發表:
何仔,做咩唔加我到我的好友
kinghck921 於 2008-03-24 10:46 AM 發表:
佢係路人甲..唔知乙定丙喇,佢住沙田...總之唔係姚威
kayan0901 於 2008-03-22 11:36 PM 發表:
 我想問arkimkim99佢係咪姚威??
[ 返回 kinghck921 的個人主頁 ]