訪客留言 (69)
monkit16 於 2009-05-16 03:44 PM 發表:
CM-V_   支持你隊band-3-    胡風加油!
blue0bluelam 於 2009-05-15 09:16 PM 發表:
 加油牙...我會叫多啲人幫你催多啲票...請大家支持第七屆至愛新聽力第22首歌牙
kitsiu114 於 2009-05-12 05:37 PM 發表:
 Cm
sansan15 於 2009-05-11 09:45 PM 發表:
 
comment!!
   要回a,,
by:san
sansan15 於 2009-05-10 09:12 PM 發表:

comment!!
     by:san
monkit16 於 2009-05-09 07:13 AM 發表:
cm-v-
si820 於 2009-05-08 08:09 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
onlyHERO 於 2009-04-29 11:56 PM 發表:
 - 諸位"  數分鐘後////......
 - 乃彤彤之生辰也 !!~
 - 意義重大 ~:::::
 - 請君勿吝////....~盡情祝願~{{{
 - 吾必謝以示敬 !~~~哈哈 !
請於本blog 04.30 留言!!~ thx 喔 !!~ ^^~
ktcrystal 於 2009-04-28 03:49 PM 發表:
你味就係傳說中ge波蘿風^^haha
carmenbb227 於 2009-04-25 02:34 PM 發表:
`c0mm3nt;D
[ 返回 kiraCreation 的個人主頁 ]